Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RadosnyRadzio | użytkownik

imię i nazwiskoRadek Zwierzyński adresBytom/Vitor zarejestrowany26.08.2006 @20:30:54 ostatnio na stronie26.08.2017 @21:57:44

Coś tam studiuje coś tam pracuje i coś tam maluje i rysuje generalnie coś tam

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13695561
digarty34 komentarze716 posty na forum13

komputer / sprzęt
H2/f/h8 a4-a0-b1-b0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^Vithren    31.07.2008 @23:25:27
~RadosnyRadzio bardzo dobre 29.07.2008 @09:44:25
niewidzeczy to jakaś płachta czy coś koło tego ale fajne.... gdybym odkrył porównanie .. podobieństwo do opisu moze bym sie cieszył z tego DD..póki co BDB

nie rozumiem komentarza. Dziękuję za niego już teraz, jednak - może zostać wytłumaczony?
~ziutencja    25.07.2008 @11:50:13
DZIKEUJE ślicznie za komentarz!
~access    21.07.2008 @23:14:55
No może zmienię na gładki. Zakładam, że czytałeś opis mojego profilu... więc wiesz, iż jestem amatorką. Nie znam się na papierach, ołówkach, nie chodzę do szkoły plastycznej, nigdy nie uczyłam się rysować itd. Nie stworzyłam w życiu wielu prac... w ciągu roku powstają maksymalnie trzy rysunki - bo robię je zazwyczaj na konkursy albo wystawy (oczywiście takie dla amatorów, organizowane przez szkoły, w jakich się uczę, a uczę się aktualnie w Liceum ogólnokształcącym, nie w plastyku) Dziękuję za Twoje komentarze
ostatnio edytowane: 2008-07-21 23:16:08
~access    21.07.2008 @19:41:22
Tak, wiem postaram się wszystko dopracować... (jestem trochę niecierpliwa, więc zanim jeszcze już skończę wrzucam na DA.)
~otherside    21.07.2008 @12:23:15
Wymyślona nie jest, proporcje były zamierzone, włącznie z ustami i oczami.
Dziękuje za ocenę
~Amy8    15.07.2008 @20:29:43
~spiderp25    14.07.2008 @22:48:13
Dzieki
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~BakuBak    11.07.2008 @15:01:54
a propos dd

nie lubie tych wynurzen o wartosci artystycznej zdjecia, kadrowaniu, przepaleniach i calej masie pseudoprofesjonajnej paplaniny. zdjecie ma cieszyc oko, moje oko, ma miec to cos i to ja mam stwiedzic czy jest to w moim guscie i smaku czy nie. dlatego smiesza mnie komentarze "gdzie sie podzialy stare, dobre dd"? sa i to codziennie, tylko niektore nie przemawiaja, a inne zapieraja dech w piersi. Ale ocena nalezy do mnie, do kazdego z nas, subiektywna ocena.
~izzo    30.06.2008 @02:30:29
dziekuje Ci Radoslawie serdecznie
widze, ze lubujesz sie w portretach...
sprawdzmy to, poogladam sobie troszke
~sarna0320    28.06.2008 @00:12:07
-to zależy co kto lubi ,widzi i przekazuje ........
~snoepws    27.06.2008 @07:26:37
fakt pomoglo z tym ze nie ACDsee tylko photoshopa uzylem... wydaje mi sie ze lepiej
~AKob    27.06.2008 @00:54:33
chusta nie jest po to zeby wybrnac z "naciekawszych momentow" rysunek byl inspirowany pewnym zdjeciem
~agines    27.06.2008 @00:50:14
dzieki za koment...odp.nie .kościół
~LadyArt    26.06.2008 @16:22:51
No!no! fajnie, też czasem wpadnę pooglądać twoją galerię.... dobrze rysujesz....
~PshemOL    26.06.2008 @15:47:11
dzięki
~snoepws    26.06.2008 @13:55:27
yo, dzieki za koment, wlasnie posiedzialem sporo i cienie sa dobrze dosc roxzlozone, z tym ze skaner mam do d... i tego nie widac
~LadyArt    26.06.2008 @11:23:57
Dzięki za komentarz - może się i skrzywiło..........
~trzygrosze    24.06.2008 @11:39:55
tak jakoś wyszło
~barbaram    23.06.2008 @22:02:42
co do twardych ołowkow masz racje.. nie lubie;p do tego rysunku uzywałam HB (ale tylko do szkicu), 2B,4B,6B,8B... przy nastepnym postaram się uzywac wiecej twardych zobaczymy jak to wyjdzie
~barbaram    23.06.2008 @17:27:22
tzn.? Moze jakies konkretne rady, hm?...
~drinkmilk    20.06.2008 @22:17:57
brawo za konstruktywne myslenie
~my400    20.06.2008 @01:18:27
radosny Radzio ma swoją radosną twórczość i fajnie rysuje..pozdro...
_______
Co ty wiesz o rysowaaniu? Ty stara duupa jesteś...
~aliusartefix90    14.06.2008 @16:21:33
to gratuluje
jasne *
_______
zamiast łapać się brzytwy wolę utonąć i mieć twarz..
~aliusartefix90    14.06.2008 @16:17:49

a Ty co, zaliczasz jakiegoś komisa czy wszystko ładnie poszło ?
_______
zamiast łapać się brzytwy wolę utonąć i mieć twarz..
~aliusartefix90    14.06.2008 @16:13:29
to miłych wakacji życzę.. i pracy hehe
_______
zamiast łapać się brzytwy wolę utonąć i mieć twarz..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt